دانلود Tekken Card Tournament – بازی تیکن اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Tekken Card Tournament – بازی تیکن اندروید
نوشته شده در یک شنبه 10 خرداد 1394
بازدید : 328
نویسنده : S.A.H

دانلود Tekken Card Tournament – بازی تیکن اندروید

Tekken Card Tournament از جمله بازی های هیجان انگیز در سبک مبارزه ای و Fighting برای سیستم عامل Android بوده و Bandai Namco Games آن را عرضه کرده است. به جمع هشت میلیونی کاربران تیکن بپیوندید و با انتخاب مبارز مورد نظرتان، در مسابقات رزمی شرکت کنید. همان شخصیت های قدیمی در این عنوان حضور دارند، با این تفاوت که مهارت های جدیدی برایشان در نظر گرفته شده اند.

دانلود Tekken Card Tournament - بازی تیکن اندروید

بعد از ساختن حساب کاربری در بازی Tekken Card Tournament نوبت به انتخاب کاراکتر می رسد و باید در انتخابتان دقت کنید. چون تا پایان کار با شما خواهد بود و امکان تعویض فقط در شرایط خاص وجود خواهد داشت. پس از بخش گزینش، نوبت به تمرین و کسب مهارت در مبارزات رزمی می رسد. به قسمت آموزشی بروید و مهارتتان را در این زمینه افزایش دهید تا توانایی نبرد با بازیکنان واقعی را داشته باشید. البته کار چندان سختی در پیش ندارید، چون در عرض یک دقیقه با ضربات آشنا خواهید شد.

 

البته اگر دوست ندارید با کاربران واقعی مبارزه کنید، می توانید وارد Solo Campaign شوید و با سیستم کامپیوتری به نبرد بپردازید. این بخش تک نفره در Tekken Card Tournament دارای بیش از ۵۰ مرحله چالش انگیز بوده و با اتمام هر یک از مراحل، امتیاز ویژه ای به حساب کاربریتان افزوده می گردد. با امتیازات به دست آمده در دو بخش تک نفره و چند نفره، قدرت و مهارت مبارز تحت کنترلتان را بهبود ببخشید تا در مبارزاتی که پیش رو دارید، موفقیت های متعددی کسب نمایید. همان طور که از اسم بازی Tekken Card Tournament پیداست، امکان جمع آوری کارت های مخصوصی در این عنوان وجود دارد. برخی از این کارت ها به قدری ارزشمند هستند که برای به دست آوردنشان باید ساعت ها زحمت بکشید و به میدان های نبرد مختلفی بروید تا به هدفتان برسید.

حجم فایل : ۱۷.۰۱ و ۱۷۳.۴۱ مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه ۲.۳.۳ یا بالاتر

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم از سرور سایت

دانلود دیتا با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی

محل قرار گیری پوشه دیتا پس از خارج کردن از حالت فشرده : sdcard/Android/Obb

توجه :

برای اجرا نیاز به اینترنت دارید.



http://ipi.loxblog.com/

:: موضوعات مرتبط: اندروید , اکشن , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: